Social selling via Linkedin + Social selling index score

Onze laatste blog is geschreven over het onderwerp Social Selling. Wij hopen dat je de eerste stappen hebt genomen om te gaan ‘verkopen’ op Social Media. In deze nieuwe blog zoomen we in op Social Selling via Linkedin. En om je extra te motiveren gaan we je inspanning zichtbaar maken middels de Social Selling Index score van Linkedin.

Social selling: wat is het en hoe kan hiermee starten?

Social Selling is mogelijk een bekende term voor je maar wat is dat nou precies? En hoe kan ik dat effectief inzetten voor mijn business? In deze blog geven wij uitleg over dit onderwerp en geven wij tips hoe u effectief kan gaan verkopen met een boost van social media.
Lees hier onze laatste Boostblog.

4 tips: Hoe maak je de beste foto voor je website

Een goede website heeft goede foto’s nodig als aanvulling op interessante content. Zoals het gezegde luidt: een foto zegt meer dan duizend woorden. Wij delen 4 tips hoe je de beste foto’s maakt voor je website. Bepaal het doel, kies de juiste focus om je conversie te verhogen. Wat zet je wel en niet op een foto?

Boost je branding met influencer marketing

Influencer marketing is een relatief nieuwe vorm van marketing. Hierbij ligt de focus op bepaalde personen, die online een grote achterban hebben. De sociale invloed van deze influencer kan worden gebruikt doordat bedrijven advertentieruimte of andere promotie inkopen op de kanalen van deze persoon. Meer weten over deze vorm van marketing? Lees dan snel verder.

De groeiende rol van Voice Search in e-commerce

Gebruikers raken steeds meer gewend aan het idee dat ze tegen hun (mobiele) apparaat kunnen spreken. Spraakherkenning zal een belangrijke rol spelen in de toekomst van e-commerce. Gesproken zoekopdrachten hebben logischerwijs ook een grote impact op de vindbaarheid. Meer weten over spraakherkenning en voice search? Lees dan snel verder

De effectiviteit van videomarketing

Je ziet ze steeds vaker opduiken: video’s waarin een bepaald product of een bepaalde dienst wordt aangeprezen. Niet alleen is deze vorm van marketing populair, hij is ook nog eens effectief. Dit medium behoort tot de grootste trends en ontwikkelingen in de e-commerce. Wij boosten je kennis van videomarketing, lees snel verder.

Call to Action, dat klinkt hip! Maar wat is dat eigenlijk?

Call to Action, dat klinkt hip! Maar wat is dat eigenlijk? Heb ik dat nodig op mijn website? Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Wij Boosten uw kennis op het gebied van marketing. In deze blog bespreken wij in simpele taal het onderwerp Call to Action. Lees snel verder om uw marketingkennis verder te verbreden.

Offline marketing verleden tijd? Zeker niet!

De wereld van de marketing is de laatste jaren aan het verschuiven van offline naar online. Echter, online en offline marketing kunnen elkaar perfect aanvullen en zelfs versterken! Zo is de combinatie van deze twee factoren een optimale samenstelling in je marketing campagne. Lees snel verder wat dit betekent voor jouw marketing.

Hoe en wat met social media: welk kanaal moet jij gebruiken

Facebook, YouTube, LinkedIn, Twitter, Snapchat, Vimeo, Instagram, Pinterest… Tegenwoordig zijn de online platformen niet meer op één hand te tellen. Sterker nog, overzicht houden in dit woud van applicaties is bijna onmogelijk. Toch is social media een van de makkelijkste manieren om jouw merk in de markt te zetten.

Zijn je (social media) accounts goed beveiligd?

Je kent het wel, wil je even snel een toner voor de printer of je relatiegeschenk bestellen en bij het afronden worden je accountgegevens gevraagd. Je adres, geboortedatum, eerste liefde van je moeder en het geslacht van de kat van je collega. Alles vul je in. Vervolgens krijg je nog wekenlang mailtjes met kortingen, nieuwsbrieven en andere acties.