Optimaliseer jouw LinkedIn bedrijfspagina

LinkedIn is ’s werelds grootste en meest actieve professionele netwerkplatform, met meer dan 13 miljoen bedrijven die strijden om de aandacht van meer dan een half miljard gebruikers. Je LinkedIn-bedrijfspagina biedt dus een enorme kans om jouw merk te verstevigen. In deze blog beschrijven wij 4 tips voor jouw LinkedIn Bedrijfspagina.

Black Friday – marketing tips voor jouw bedrijf

Black Friday en Cyber monday zijn tegenwoordig uitgelezen kansen om jouw business te boosten zowel online als offline. In dit artikelen leggen wij uit wat Black Friday en Cyber monday voor dagen zijn en waar ze vandaan komen. Wij geven 4 tips om in november 2019 direct in te spelen op deze dagen. Bekijk de blog!

Online marketing – de basis begrippen uitgelegd

Online marketing of digitale marketing, wat is dat nu precies? Wij delen een aantal van de basisbegrippen in deze blog. Het doel van online marketing is het promoten van de bekendheid van producten en diensten en daarnaast de voordelen hiervan onder de aandacht te brengen van potentiële klanten, via internet.

Social selling via Linkedin + Social selling index score

Onze laatste blog is geschreven over het onderwerp Social Selling. Wij hopen dat je de eerste stappen hebt genomen om te gaan ‘verkopen’ op Social Media. In deze nieuwe blog zoomen we in op Social Selling via Linkedin. En om je extra te motiveren gaan we je inspanning zichtbaar maken middels de Social Selling Index score van Linkedin.

Social selling: wat is het en hoe kan ik hiermee starten?

Social Selling is mogelijk een bekende term voor je maar wat is dat nou precies? En hoe kan ik dat effectief inzetten voor mijn business? In deze blog geven wij uitleg over dit onderwerp en geven wij tips hoe u effectief kan gaan verkopen met een boost van social media.
Lees hier onze laatste Boostblog.

4 tips: Hoe maak je de beste foto voor je website

Een goede website heeft goede foto’s nodig als aanvulling op interessante content. Zoals het gezegde luidt: een foto zegt meer dan duizend woorden. Wij delen 4 tips hoe je de beste foto’s maakt voor je website. Bepaal het doel, kies de juiste focus om je conversie te verhogen. Wat zet je wel en niet op een foto?

Boost je branding met influencer marketing

Influencer marketing is een relatief nieuwe vorm van marketing. Hierbij ligt de focus op bepaalde personen, die online een grote achterban hebben. De sociale invloed van deze influencer kan worden gebruikt doordat bedrijven advertentieruimte of andere promotie inkopen op de kanalen van deze persoon. Meer weten over deze vorm van marketing? Lees dan snel verder.

De groeiende rol van Voice Search in e-commerce

Gebruikers raken steeds meer gewend aan het idee dat ze tegen hun (mobiele) apparaat kunnen spreken. Spraakherkenning zal een belangrijke rol spelen in de toekomst van e-commerce. Gesproken zoekopdrachten hebben logischerwijs ook een grote impact op de vindbaarheid. Meer weten over spraakherkenning en voice search? Lees dan snel verder

De effectiviteit van videomarketing

Je ziet ze steeds vaker opduiken: video’s waarin een bepaald product of een bepaalde dienst wordt aangeprezen. Niet alleen is deze vorm van marketing populair, hij is ook nog eens effectief. Dit medium behoort tot de grootste trends en ontwikkelingen in de e-commerce. Wij boosten je kennis van videomarketing, lees snel verder.

Call to Action, dat klinkt hip! Maar wat is dat eigenlijk?

Call to Action, dat klinkt hip! Maar wat is dat eigenlijk? Heb ik dat nodig op mijn website? Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Wij Boosten uw kennis op het gebied van marketing. In deze blog bespreken wij in simpele taal het onderwerp Call to Action. Lees snel verder om uw marketingkennis verder te verbreden.