De groeiende rol van Voice Search in e-commerce

Gebruikers raken steeds meer gewend aan het idee dat ze tegen hun (mobiele) apparaat kunnen spreken. Spraakherkenning zal een belangrijke rol spelen in de toekomst van e-commerce. Gesproken zoekopdrachten hebben logischerwijs ook een grote impact op de vindbaarheid. Meer weten over spraakherkenning en voice search? Lees dan snel verder

De effectiviteit van videomarketing

Je ziet ze steeds vaker opduiken: video’s waarin een bepaald product of een bepaalde dienst wordt aangeprezen. Niet alleen is deze vorm van marketing populair, hij is ook nog eens effectief. Dit medium behoort tot de grootste trends en ontwikkelingen in de e-commerce. Wij boosten je kennis van videomarketing, lees snel verder.

Call to Action, dat klinkt hip! Maar wat is dat eigenlijk?

Call to Action, dat klinkt hip! Maar wat is dat eigenlijk? Heb ik dat nodig op mijn website? Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Wij Boosten uw kennis op het gebied van marketing. In deze blog bespreken wij in simpele taal het onderwerp Call to Action. Lees snel verder om uw marketingkennis verder te verbreden.

Offline marketing verleden tijd? Zeker niet!

De wereld van de marketing is de laatste jaren aan het verschuiven van offline naar online. Echter, online en offline marketing kunnen elkaar perfect aanvullen en zelfs versterken! Zo is de combinatie van deze twee factoren een optimale samenstelling in je marketing campagne. Lees snel verder wat dit betekent voor jouw marketing.

Hoe en wat met social media: welk kanaal moet jij gebruiken

Facebook, YouTube, LinkedIn, Twitter, Snapchat, Vimeo, Instagram, Pinterest… Tegenwoordig zijn de online platformen niet meer op één hand te tellen. Sterker nog, overzicht houden in dit woud van applicaties is bijna onmogelijk. Toch is social media een van de makkelijkste manieren om jouw merk in de markt te zetten.

Zijn je (social media) accounts goed beveiligd?

Je kent het wel, wil je even snel een toner voor de printer of je relatiegeschenk bestellen en bij het afronden worden je accountgegevens gevraagd. Je adres, geboortedatum, eerste liefde van je moeder en het geslacht van de kat van je collega. Alles vul je in. Vervolgens krijg je nog wekenlang mailtjes met kortingen, nieuwsbrieven en andere acties.

Onmisbare tips bij het maken van een bedrijfsfilm

Bedrijven proberen tegenwoordig via online video zichtbaar te worden bij hun doelgroep. Een goede bedrijfsfilm presenteert je bedrijf overtuigend en maakt impact op de klanten. Maar hoe maak je zo’n bedrijfsvideo en waar moet je opletten? Lees hier enkele tips over een online bedrijfsvideo.

Een goede verpakking bepaalt de kracht van het product

We hebben al veel toffe verpakkingsmaterialen mogen realiseren. En dat doen we met een verpakking die inspeelt op de ‘’kracht’’ van het product. Het is altijd een uitdaging om de juiste keuzes te maken die naadloos aansluiten bij de verhaallijn van het product en de doelgroep.

Boost je relatiegeschenken, Christmas is coming…

De zomer heeft zich inmiddels ingeruild voor de herfst. We zijn dan ook druk bezig om de tofste ideeën uit te werken voor gepersonaliseerde relatiegeschenken en kerstpakketten voor 2018. Het wordt altijd onderschat, maar een goed geschenk is meer dan alleen een cadeautje.

Een merk is zoveel meer dan alleen een logo

Vaak vragen starters ons alleen om hun logo te ontwerpen. Als beginnende ondernemer is er een beperkte investering mogelijk en je wilt snel stappen zetten. Als starter krijg je te maken met veel nieuwe en spannende dingen en het duidelijk opzetten van je merknaam is daar één van.