E-mail marketing

E-mail marketing

Jouw (potentiële) klanten per e-mail benaderen is misschien wel een van de meest effectieve vorm van marketing. Daarom is het zonde om dit niet optimaal in te zetten. Het is wel belangrijk dat je e-mailmarketing op de juiste manier inzet. Jouw e-mail moet namelijk opvallen tussen tientallen berichten die klanten per dag ontvangen. Persoonlijke e-mails versturen op het juiste moment en met de juiste content is de sleutel tot het succes! En daar kunnen wij bij helpen.

E-mail is een belangrijke pijler in je marketingmix, met heel veel mogelijkheden en doeleinden. Via een laagdrempelige manier kun je klanten op de hoogte stellen van het laatste nieuws, een maandelijkse aanbieding of misschien wil je klanten informeren over nieuwe producten.

Mailen is meten! Veel bedrijven versturen uitsluitend nieuwsbrieven, zonder resultaten te meten of vervolgmails te sturen: een gemiste kans! Op resultaten kun je sturen. Door middel van A/B testen kunnen we bekijken welke berichten het beste aanslaan bij lezers.